sobota, 26 kwietnia 2014

[Ciekawy trick] 13 sposobów wiązania sznurówek

Czy znudziły wam się wasze buty ? Uważacie że są pospolite i niczym się nie wyróżniają ? Idealnie trafiliście! W tym poście pokażę wam 13 sposobów na wiązanie sznurówek w butach..

1.  Bi-Colour
W wolnym tłumaczeniu - Dwukolorowy.
Sposób ładny i estetyczny... Lecz wygląda dobrze tylko przy dwukolorowych sznurówkach. 


Moja ocena - 6,5/10








2.  Bushwalk
W wolnym tłumaczeniu - Krzaki i Spacer
Sposób wydaje mi się ciekawy... Szczególnie że kokarda jest po prawej stronie... 


Moja ocena - 7,5/10 
3.  Checkerboard 
W wolnym tłumaczeniu - Szachownica
Mi się osobiście średnio podoba.. Ale co kto lubi. 


Moja ocena - 6/10
 4.  Display
W wolnym tłumaczeniu - wystawa
Nazwa niezbyt związana z wyglądem... pomimo to sposób bardzo mi się podoba. 


Moja ocena - 7/10
 5. Double Black
W wolnym tłumaczeniu - Podwójny Czarny
Pomimo nazwy but równie kreatywnie będzie wyglądać z dwoma różnymi sznurówkami.


Moja ocena - 8/10


 6. Hash
W wolnym tłumaczeniu - Bałagan
Sposób pomimo że ciekawy... jakoś nie przykuł mojej uwagi.. Raczej bym go nie użyła. 


Moja ocena - 5/10
 7. Hidden Knot
W wolnym tłumaczeniu - Ukryty Węzeł
Ten sposób można zauważyć na butach w sklepie.. Pomimo że ładny.. Mało oryginalny.


Moja ocena - 5/10









8. Ladder
W wolnym tłumaczeniu - Drabina
Sposób wygląda niezwykle ciekawie. Nigdy jeszcze się z nim nie spotkałam na ulicy... Zdziwienie przyjaciół - gwarantowane


Moja ocena - 8/10
9.  Lattice
W wolnym tłumaczeniu - Krata
Sposób spodobał mi się. Cechuje go duża oryginalność. Myślę, że warto urozmaicić nim swoje buty.


Moja ocena - 7,5/10
 10. Riding Bow
W wolnym tłumaczeniu - Jeżdżący łuk
Wydaje mi się, że nazwa jest powiązana z miejscem sznurowania kokardy... w każdym razie sposób według mnie trochę nudny... Wydaje mi się, że kokarda może wchodzić pod stope podczas chodzenia...


Moja ocena - 4/10
11. Zipper 
W wolnym tłumaczeniu -zamek błyskawiczny
Sposób dość ciekawy, jednak jakoś nie podoba mi się...


Moja ocena - 6,5/10
12. Twistie
W wolnym tłumaczeniu - [Nie wiem... Gdy ktoś będzie wiedział, niech napisze w kom...]
Sposób jak dla mnie nudny i nieciekawy.. Jest podobny do podstawowego..


Moja ocena - 3/10






                                                                                         
13. Sawtooth
W wolnym tłumaczeniu - Piła
Sposób mi się podoba.. Chyba sama go użyję w jakiś moich butach...


Moja ocena - 7,5/10








Mam nadzieję, że post wam się podobał ! ~Yuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz